|  
  |  
  |  
  |  
Att handla hos oss/FAQ
 
Min beställning
 
• JAG HAR ÅNGRAT MIG, KAN JAG AVBESTÄLLA MIN ORDER?
Fram till dess att din order packats och skickats iväg från vårt lager kan du lätt avbryta din beställning genom att kontakta oss via e-post på: webb@uninterior.se. Se till att du skriver ner ditt fullständiga namn och beställningsnummer samt att du tydligt förklarar att du vill avbryta din order.
Vi kommer att bekräfta din avbeställning via e-post.

Om vi redan har hunnit skicka dina varor innan avbeställningen kommit oss till handa kan du självklart retunera din order! 
 
•  VEM KAN HANDLA?
Alla är välkommen att handla hos oss. Du måste dock ha fyllt 18 år.
 
 
•  HAR MIN BESTÄLLNING REGISTRERATS?
När du slutfört din beställning så kommer du automatiskt att få en bekräftelse via e-post, vanligtvis inom några minuter. Om inte ber vi dig ta kontakt med oss snarast via e-post: webb@uninterior.se
 
Frakt och leverans
 
•  VAD KOSTAR FRAKTEN?
Fraktavgiften baseras på vikten av dina varor. Fraktpriserna börjar på 49:-. För att enklast se vad din fraktkostnad blir, lägg dina varor i kundkorgen och välj sedan kassan, där framgår det vad din fraktkostnad blir.
 

•  KAN JAG SPÅRA MIN ORDER?
V skickar en spårningslänk till er när vi bokat frakten. I vissa fall skickas ingen länk ut.

 
•  HUR VET JAG ATT MIN BESTÄLLNING ÄR SKICKAD?
När din beställning är packad och skickad från oss får du ett e-postmeddelande att paketet är på väg.
Betalning
•  VILKA BETALNINGSALTERNATIV KAN JAG VÄLJA MELLAN?
På www.uninterior.se accepterar vi de vanligaste betalningssätten som betalning med kreditkort, direktbetalning, delbetalning eller via faktura. Du väljer betalningssätt när du slutför din beställning i varukorgen.
 
•  KAN JAG BETALA MOT FAKTURA?
Ja, du kan betala mot faktura när du handlar av oss. Vi samarbetar med Klarna.
 
•  ÄR MOMS OCH FRAKTKOSTNADER INRÄKNADE I PRISET?
Alla priser som anges i webbutiken inkluderar moms.
Fraktkostnaden är inte inkluderad. Kostnaden för frakten ser du i varukorgen när du valt de varor du önskar köpa. 
Frakt och returer 
•  KAN JAG RETURNERA EN VARA?
Är du inte nöjd med din vara får du självklart skicka tillbaka den till oss inom 14 dagar. (Från den dagen du tog emot varan). Du står själv för fraktkostnaden om det inte gäller en reklamation. Läs mer under våra köpvillkor.
 
•  MIN VARA ÄR SKADAD, HUR REKLAMERAR JAG DEN?
En reklamation skall göras så snart som möjligt efter att felet upptäckts. Vänligen kontakta vår kundservice via e-post omgående: info@uninterior.se. Läs mer under våra köpvillkor.
 
•  JAG HAR FÅTT EN RÄKNING PÅ ETT PAKET SOM JAG ALDRIG HÄMTADE UT?
Det är viktigt att du hämtar ut dina varor! För alla paket som inte löses ut förbehåller vi oss rätten att debitera dig kostnader för returfrakt, expeditionsavgift och hanteringsavgift, för närvarande 300:-
 
•  BETALAR NI RETURFRAKTEN?
 
Vi betalar returfrakten när det gäller reklamationer. Har du ångrat ditt köp står du som köpare för returfrakten.
 
•  JAG HAR RETURNERAT MIN VARA, NÄR FÅR JAG TILLBAKA PENGARNA?
Vi ska, om du utnyttjat din ångerrätt, betala tillbaka vad du har betalat för varan snarast eller senast inom 30 dagar från den dag då vi tog emot varan.
Våra produkter
•  MIN VÄSKA HAR GÅTT SÖNDER?
Vi ber dig kontakta oss snarast via e-post på: webb@uninterior.se.
Vi gör allt för att våra varor ska hålla en hög standard men skulle din vara ändå inte hålla måttet tillämpar vi sexmånadersregeln enligt konsumentköplagen för fel som fanns på varan när du köpte den eller när den levererades till dig. Ett fel som visar sig inom sex månader antas vara ursprungligt. Ett fel är inte ursprungligt om du har orsakat det, till exempel genom att inte ha följt skötselanvisningar eller ha vanvårdat varan.
 
 
  Köpvillkor/FAQ
© U.N INTERIÖR · BUTIK PÅ STORGATAN 42 · SE831 30 ÖSTERSUND · T+46 (0) 73-067 76 57 · E-MAIL  webb@uninterior.se